Love you



Vet du vad du betyder för mig?
Vet du hur glad du gör mig utav att bara andas?
Vet du hur enkelt och bra allt känns när jag bara tänker på dig?
Vet du om att jag har tvivlat på oss? men varje gång kommir fram till samma sak, de ska va vi.
Vet du att du är allt som är viktigt för mig?
Vet du att jag tänker på dig jämt?
Vet du hur mycket jag älskar att vara i din närhet?
Vet du hur söt jag tycker du är när du ligger och pratar på som ett mongo?
Vet du hur många gånger jag tänkt på hur de egentligen kunde bli vi? Hund & katt...
Vet du hur ofta ja tänker på den där sommaren för 2½ år sen när vi fick känslor för varandra?
Vet du att jag har vågat tänka en framtid med dig?
Vet du hur mycket jag älskar dig?

VET DU HUR MYCKET JAG LÄNGTAR TILL THAILAND? DU & JAG I PARADISET, GÅR DET SLÅ? NEEEEJ!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0