Min baaar

Blev precis i stort sätt klar med min bar som ska lämnas in på fredag. Skönt! Ska bara färglägga och små fixa lite, men de tänker ja göra på fredag på lektionen då. Tar nog bara 20 min elle nått sånt :} Har egentligen ingen ström, för den gick förut när jag låg och måla. Men pappa har satt igång vårat elagrigat just nu. Lite lyxigt känns de faktiskt att ha ett sånt, hehe.

Men ska gå ner och kolla TV och hoppas mamma kommer snart så vi kan firra lite käk! Mumsilimums. Är slö som fan, så jag tror jag har något i kroppen. Marcus är hemma med feber idag, så vi har säkert smittat varandra. Dock tror ja inte jag har feber? Återstår att se. Hörs nog senare. ♥

Min bar heter sådär dåååå! En bar dit inga killar är välkomna ;) Niiiice

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hellu, hoppas du sover så gott inatt =)

2010-11-23 @ 21:14:04
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0