Musik tips?

Party Crasher, Penny Snatcher! Call me up if you want gangsta.
Don't be fancy, just get dancey. Why so serious?

Jag ligger i mamma och pappas säng och slöar! Tänkte be er om lite hjälp. Håller på att samla på mig en lista med massa bra musik som ja ska ladda ner innan vi drar ner till Thailand. Så är ju några veckor kvar. Men hjälp mig att fylla den. Kan va både gamalt och nytt. Bara de är bra! Kan skriva några som ja redan har med på listan. Har samlat på mig ett bra tag nu, så vissa låtar kanske låter "gamla" i era öron eller uttjatade, hehe!

Pink - Raise you glas (texten ovan kommer från den ;D)
My chemical romance - Nanannanan (eller hur många Nana de nu är, haha)
Katy Perry - Firework
No love - Eminem ft Lil Wayne
Septembers nya (vet inte vad den heter)
Allt med Volbeat som går att hitta, haha
Allt med Daniel Adams Ray ♥ (haha roligt att jag hatade honom först)




GIVE ME SOME MOOOORE

Kommentarer
Postat av: Vicky

Rihanna - love the way you lie part 2, är hur bra som helst! :D

2010-11-16 @ 19:56:59
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0