Softaaar

Kom hem för en liten stund sedan. Har suttit i sängen och nött in massa till vårat prov imorgon, men ja tror jag kan de mesta bra nu! Kändes som de när ja gick igenom de nyss. Ska kolla en sista gång ikväll innan jag somnar. Hur som heeelst. Jobbet gick bra. Hanna va på kurs idag och ska va de imorgon, vilket är anledningen till att ja jobbar när ja egentligen ska va i skolan! Så jag, Sanna & Marlena fick ta hand om serveringen själva, men de gick jätte bra, värsta samarbetet! Haha. Marcus hämta mig när jag slutade vid kvart över tre och så åkte vi hem till honom en stund. Slöade lite mest.

Skulle åkt på mammas gympa, men måste ta tag i min garderob nu! Har bara skjutit på de hela tiden, men nu ska ja fixa det innan Kenza & Tyra shoooow. Jihuuu. Skriver nog sen, pussi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0