Sovsött

Tänkte skriva ett godnatt inlägg. Har precis tittat på Kenza & Tyra show och sådär. Nu ska ja sova ett par timmar så jag är pigg imorgon bitti och kan köra hårt på sista praktik dagen på ett par veckor. Ganska skönt, för de suger lite att inte få betalt för arbetet man gör ska ja erkänna! Ska även bli sjuukt skönt att sova ut i helgen. Har varit halvt död varje morgon och jag tror Tomas har frågat mig både tisdag onsdag och idag om jag är trött och sovit dåligt för de sätt ut som mina ögonlock knappt håller sig uppe, haha! Men sen vid halv 12 när lunchen drar igång så piggnar man till :]

Har städat mitt rum ikväll, så nu kan man vistas här igen. Sen har ja varit på mammas gympa, känner redan träningsverken, haha! Hörs imorgon sweeties ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0