Torsdag eftermiddag

Sitter vid köksbordet och slappar! Var hyffsat mycket folk idag, kring 100 tror jag. Mitt i värsta folk kaoset var det en kille som satte i halsen så han inte kunde andas. Fick hjärtklappning, var så sjukt läskigt! Men det gick bra och han fick upp det som fastnade som tur var! Nu har jag bara en dag kvar, sen tar jag helg, hehe! Ska bli skönt. För en gångs skull har jag inte mycket planerat i helgen. Åka till stan för shopping ser jag fram emot.

Ikväll då ska jag med mamma på hennes gympa. Lite träning, ska bli skönt. Annars vet i tusan, sånt som märks :] ♥ Nu ska ja rösta på TH inför söndagen, DÅ ÄR DET FAN EMA!! Kom igen TH!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0