TRÖTT

Ligger hemma i min säng nu och är sjukt trött. Sådär så ögonen är skit tunga och man knappt kan hålla dom uppe. Men jag måste hålla mig vaken en stund till. För jag ska hämta min bror som kommer med bussen om en halv timme. Mamma har även varnat mig att Åtvids polisen är ute och tar blåstest här i Värna inatt. Dom hade stått påvägen ut mot busshålls platsen där jag ska hämta min bror och stoppat mamma och pappas kompis. Blir skit nervös? Varför? Har ändå inte druckit ngt så behöver inte bli det. Hetsar upp mig själv, som vanligt.

Ska försöka hitta på ngt fram tills ja ska åka vilket blir om en kvart typ. Längtar tills jag får sova!!! Godnatt.


Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0