Vilma & Jessica imorgon!

Ska strax gå och lägga mig och titta på teve en stund! Imorgon börjar jag runt halv tio och jag får låna bilen så behöver inte gå upp så himla tidigt, skönt! Sen direkt när jag slutat ska jag plocka upp Jessica så ska vi åka till björs och va med Vilma. Ser jag fram emot, länge sen vi tre gjorde ngt ♥

Så godnatt på er! Ska spela Mario en stund innan bara :)


Emo-times och extrem Tokio hotel besatthet! Men fybavelen vad skoj vi hade på den tiden. Ni skulle bara veta! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag älskar tokio hotel :D

2010-11-02 @ 09:27:30
URL: http://sofieroxa.blogg.se/
Postat av: JESSIKATT

oj oj oj vilka tider :D

SRÖRT KUL

2010-11-02 @ 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0