Är i skolan

Hade skrivit ett inlägg men råka såklart ta bort det. Sitter i skolan och är sjukt irriterad, gah! Arg, besviken, ledsen osvosv. Ni vet den där känslan när man bara vill slänga något i väggen av ren ilska. Ah juste den känner jag just nu. Men ja ska inte lägga mig i längre, jag ska skita i allt trots att alla mår dåligt av det. fiiiiine. Skönt då att ja kan skaka av mig allt någolunda, feting skönt :D

Ska hem efter skolan och skratta över hur fint livet är och dansa av lycka. Sen kanske ta mig ner till Marcus och vara glad hela kvällen, jippi! Försöka plugga med, det är så jävla kul :D:D och om 6 veckor är jag påväg till Thailand. FAN VAD JAG MÅR BRA!!!!!!!!!!!!! :DDDD

Skriver mera när jag kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0