Balklänning?

I vår ska vi dansa bal på våran skola. Självklart ska jag vara med och ja ska dansa med Fegge! Sen är det ju dehär med balklänning! Så stört svårt. Jag har alltid haft en bild av hur ja vill att man klänning ska se ut. En ljusare, diskret rosa som står ut mycket i själva kjolen eller har volanger. Men det känns som alla ska ha ljus rosa klänning. Åh, jag vill ha det också. Men hatar när de är flera som har lika klänning som en själv. Vilken färg kan man ha annars? Jag vill att den ska vara diskret. Inte skrika om den. Vad tycker ni är snyggt? Måste fan snart köpa en. Någon med tips på sidor där dom säljer klänningar? Hjääääääälp


Kommentarer
Postat av: Tojja

ska inte marcus dansa bal?? :P

2010-10-25 @ 19:08:14
URL: http://isuperman.blogg.se/
Postat av: MLI

om jag var du så skulle jag sy upp en klänning i Thailand! dom är ju sjukt duktiga där och inte dyra alls :) min bror och min pappa har sytt upp kostymer och skjortor där flera gånger och dom är grymt duktiga och använder riktigt fina och starka tyger! jag ska själv sy upp min balklänning där när jag ska dansa :)

2010-10-26 @ 00:31:56
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0