Hänger

Sitter och tittar på ngt kriminal program på tv4 fakta och väntar på att Brottsplats USA ska börja. Fryser lite så funderar på att tända en brasa, mysigt! Höst faktor #1 :) Idag är jag lite små deppig, men ja vet fan inte varför. Allt känns jobbigt. Vill bara åka boooooort. Inte tänka på ngt. Längtar så till vi åker till Thailand. Bara tänka på mig själv! Om två månader ligger jag där. ♥ kommer bli bäst. Ännu bättre att älskling är med!

Ikväll ska ja ta det lugnt. Umgås med mamma och sådär. Sen skriva på mina resurser till projekt och företagandet också ja, fuck vad tråkigt. Men är bara lite kvar. Kommer en bild bomb från helgen senare. Efter Paradise hotel som börjar idag, wiiihoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0