Hemmaaaaaa

Baby I'm home!
Haft en galet trevlig helg och de har gått i ett. Men för en timme sen kom jag hem från Uppsala. I fredags drog jag och Julia till Jonna och tog farväl av henne, kommer sakna! Men jag och Julia ska åka upp och hälsa på i vinter ♥ Klockan halv sju gick bussen tillbaka till Åtvid. Så då drog vi till Robin och festa. Blev lyckat men kanske lite för alkoholhaltigt för min del och för endel andras med, haha! Jag tog bussen hem vid halv ett, lagom lullig. Somnade bums när jag kom hem. Sen när klockan ringde vid nio igår morse ville jag bara döööööö. Mådde illa som ett as och allt snurrade när jag stod upp. Firade även lillebror där på morgonkvisten! Grattis gubben :) Jag tog mig iaf sjukt dålig till Söderköping och mormor och morfar. Kvicknade till lite där. Sen somnade jag i deras bil och när jag vaknade nästa gång ngnstans innan Strägnäs mådde ja bättre! Kom fram till Uppsala vid halv fem. Så då lämnade vi våra grejer där vi skulle bo, på ett bed and breakfast på samma gata som min kusin bodde, skit mysigt. Sen gårdags kvällen vart de 30 års kalas där uppe, god mat och mycke trevligt! Imorse tog vi en promenad i centrala Uppsala och kollade runt innan vi åkte hem klockan tolv :)

Har precis städat mitt rum som såg ut som skit. Skönt! Nu ska ja ringa Marcus och se om han ska komma hit idag, jag vill de, miss him. Och denna vecka är ja bara hemma måndag-tisdag. På onsdag drar vi till Fias Jocke i Värmland för att festa och umgås, ska bli as kul. Brudarna och jag liksom! Men vi hörs kanske senare, pussss ♥


Ny städat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0