Hissa & Dissa

Uppåt och neråt, risa och rasa och allt vad de är dom sjunger på rix morgon zoo när Hissa & Dissa program punkten är. Men ja tänkte hur som börja kör en hissa och dissa grej i bloggen när jag känner för de ibland. Då Hissar jag respektive dissar det jag känner för just i det tillfället. Så jag kör väl igång första då....


* Körkort. Hur bra är det egentligen inte att ha ett körkort? det är så jäkla smidigt. Och utan körkort är man så jäkla beroende av andra. Så ta körkort gott folk, även om man måste kämpa är de så värt de!!!

* Idol. Så jävla go fredags underhållning. Att se hur människorna utveckas!

* Vännerna. Ojojoj, vad är man utan sina vänner?

* Stora feta halsdukar och boots. Så jävla snyggt på hösten or whut?

* Kungarna av Tylösand. Haha, okej jag hissar själva programet av den anledningen att jag tycker de är så sjukt underhållande eftersom dom som är med är så otroligt pinsamma. Jag ligger och garvar mig igenom det varje onsdag kväll. Men jag förstår folk som tycker det är helt sjukt och patetiskt. Men jag tycker det är underhållande, därför hissar jag!

* TOKIO HOTEL, behöver jag ens skriva varför?


* Kan man skriva människor? Nej, men ärligt. Ibland undrar jag hur människan fungerar. Skulle vilja veta hur endel tänkte. Jag är inte perfekt, men mitt hjärnkontor jobbar då fan bättre än vissa andras. Jag menar iaf med denna diss människor med konstiga värderingar och som gärna tänker på sig själv i förstahand.

* Hösten och det kalla. Bläää, blir alltid så jäkla depiig. Donno why

* Min lärare som ibland är jordens mest efterblivna. Han har aldrig glömt ge oss information, utan de är alltid vi som missat. Herre min skapare, ibland kan man bli idiot.

* Att Paulina och snygga Hugo gjort slut. Gillar båda dom två asså, verkar som ett soft par. Dom passar ihop. Bli tillsammans igen föfan!

Kommentarer
Postat av: MLI

vafan, har hugo och paow gjort slut :O dom som passade så bra ihop!

2010-10-04 @ 22:41:40
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: RackarBiatch - Ett rackarns liv!

Fast höst e mysigt om man har ngn att mysa med och hålla hand med :D

2010-10-05 @ 10:21:10
URL: http://rackarbiatch.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0