Phi phi island

Fick spontan ryck och började baka bullar nu medan jag väntar på att Kungarna ska börja. Men just nu jäser min deg och jag underhåller mig med att kolla på bilder från Thailand/Krabi//Ao nang/Poda island & Phi phi island. Och DAMN. Jag dör! Bilderna nedan, är det paradiset eller? Kan inte fatta att jag ska dit. Om jag fattat rätt ligger Phi phi island en kort båt tur bort från Ao nang där vi ska bo och de ska enligt dom flesta jag pratat med vara sjukt fint. Men kollar man bara på dessa bilder ser man ju och det känns som de måste vara ännu finare i verkligheten. Åh, jag dör.

Måste snart rota fram resväskan och sommarkläderna. Köpa en ny bikini ska ja med, men de är nog de ända inköpet jag godkänner innan. Men det är ett måste, mina överdel är helt sliten! Men njut av dessa bilder så ska jag gå och ta hand om min bull-deg.






Jag har även hört att The beach, ni vet den filmen med Leonardo di Caprio ska vara in spelad på Phi phi! Men rätta mig om jag har fel? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0