Slöar på håltimme!

Sitter i skolan med Jessica för tillfället. Har hål timme till halv ett. Jessica och Josh ska äta på Kina restaurangen här i Åtvid. Men jag vill spara mina pengar så vet inte riktigt vem ja ska äta med baraaaa. Mitt problem för tillfället. Imorse för sov jag mig en halv timme, Marcus med. Men vi fick skjuts av Robin till skolan, tack som fan!

Idag ska jag hem med två bussen och städa mitt rum. För imorgon klockan 4 ska jag hämta upp Sarah i Norrköping som kommer med bussen från Karlskoga. Ni vet min kompis jag lärde känna för 3 år sen genom internet och tokio hotel? Ska iaf bli skit kul att se henne igen, var ett par månader sen sist :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0