Slutar snart!!!



Slutar om 15 min, då vidare in till stan som jag skrev förut. Hoppas på en rolig kväll. Kommer åka hem inatt för imorgon bitti ska jag åka till Uppsala med mamma fredrik mormor & morfar. Ska fira min kusin som har 30 års fest plus hennes kille som också fyller 30. Ska bli skit kul och se hur dom bor. Har inte varit uppe där och hälsat på sen hon bodde i en egen studentlägenhet, så var ett par år sen.

Så imorgon blir de nog inte bloggning. Utan på söndag kväll när jag kommer hem =) ♥


Kommentarer
Postat av: emma och bea

★☆★Du kanske inte hade turen med dig när du tävlade om Neulash, men nu är det en ny tävling om FÄRGADE LINSER och det är 10 st vinnare!!!★☆★



Var gärna med och tävla, Emma och Bea ★

2010-10-02 @ 17:00:14
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

Halloj, vad hittar du på för skojs?,ha det skoj :)..

2010-10-03 @ 15:16:23
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0