Taggar fest

Vilket jävla väder vi fick idag då! Bara för vi ska ut och festa. Mitt hår krullar sig snabbare än blixten i sånt här väder. Så ingen kappa som jag ville, utan får mosa på mig vinterjackan med luva. Ett plus att man inte fryser. Hur som helst, vaknade faktiskt nyss. Har sovit sen klockan ett, var så jäkla trött. Nu har jag satt på party-musik och sitter och försöker komma igång lite innan ja ska börja göra mig iordning. Tojja hämtar mig halv sju =)

Juste, har fått början till värsta munsåret också, jag får aldrig munsår!! Men nu känns de som ja håller på att få fetaste. Åh, det är så fult. Hoppas de försvinner fort :( Nu ska ja tagga vidare. Ni får kanske kläd-bild sen. Om jag hinner. Vet fan inte vad ja ska ha på mig, måste leta!!



Jag och Tojja förra hösten innan Club sensation som vi va gööör taggade till, sen blev allt skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0