Torsdag eftermiddag

Kom hem alldeles nyss. Slängde mig i soffan de första. Har ont i huvudet...det måste vara bland de värsta som finns? Imorse var de sjukt segt så ja orkade mig inte upp till engelskan. Låg kvar med Marcus, så gick vi till skolan till klockan tio ist. Skönt! Allt är lite halv fuckat för tillfället. Längtar till Thailand som ett as, om 7 veckor är jag där. Sol och värme och bruuuun. Så jävla soft.

Idag ska ja inte göra något speciellt. Ska med min mor på hennes gympa. Lovar de är svin jobbigt! Så de blir lite träning idag med, hehe. Nu ska ja göra knäckemackor med mackrill, älskar mackrill!! haha


I brist på bilder får ni en på Hugo. För ni har väl inte missat den stora händelsen i blogg världen va? Paow och Hugo har gjort slut igen. För Paulina hade ljugit hela tiden, hon hade legat med Nemo! OMG. Nejdå, men tycker sjukt synd om Hugo. Han som är så snygggggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0