1 september

Kom hem för en timme sen. Har varit en jävligt turbulent dag. Men det ska avslutas med lite fotbolls träning ikväll, loooove. Så ska strax slita på mig mina träningsgrejer. Sen efter träningen ska ja hem till Jessica, för vi ska titta på rockbjörnen tillsammans! Favvosarna är ju nominerade i tvåååå kategorier så vi ska heja heja och heja.

Påtal om favvisarna, idag fyller världens snyggaste tvillingar i favvisbandet...eller jag världens snyggaste människor alla kategorier 21 år! Så tack Bill & Tom Kaulitz mor och far att ni skapade dessa skönheter för sisådär 21 år sen. Ni lyckades förjävla bra så att säga! Och grattis era fina jäklar! Önskar jag kunde ge er världens fetaste kyss!!!! :'D haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0