14 september 2010

Hem kommen från skulan alldeles nyss. Riktigt höstig dag har de varit, kallt blåsigt och regn. Bara läääängtar till Thailand. Sjuuuukt. Hur som helst har de inte varit ngn märkvärdig dag. Haft kök och sen projekt arbete. Åkte med mamma hem efter att jag Niklas och Jessica hade käkat lite och varit och lånat böcker. Nice!

Ikväll ska jag nog åka ner till Marcus. Men får bli lite senare asså. Sovmorgon imorgon, sköntsköntskönt. Har inte så mycket roligheter på hjärtat för tillfället. Ska försöka små fixa lite med blogg designen nu. Hörs ♥


varit duktig och köpt mapp så ja kan hålla ordnig på alla papper. sen har jag lånat två böcker. jaghjärtasjälvbiografer. sen älskar jag carro gynning!! coool brud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0