Fredag 10 september

Kom hem för en stund sedan. Sitter och fördriver tiden lite. Har ni haft en bra dag? Min har varit heelt ok. Lagade frulle i köket på morgonen, sen haft vinkunskap och barteknik med Marie! Fredagens höjdpunkt! Ikväll ska jag åka till Jessica och hänga med henne. Kolla zimmer dvdn som det var ett tag sen man såg! Blir nog en härlig kväll :)

Nu har jag kollat på bilder från hotellet i Thailand som vi ska bo på. Sen läst på Kenzas blogg eftersom hon var på samma ställe. Seriöst jag längtar ihjäl mig! Bokade resan igår. Så 8 december drar vi och kommer hem kvällen innan julafton. Krabi/Ao nang heter stället vi ska till. Så sjukt! Tänkte visa några bilder nu. Hörs senare kanske!


Receptionen




Poolerna!



Pool-barerna


Maya beach tror jag den hette




100 meter till stranden...inte så jävla dumt! DAMN VAD JAG LÄNGTAR


Kommentarer
Postat av: MLI

vad heter hotellet ni ska bo på? :) ser sjukt fint ut! stranden i Ao Nang är väll sådär, eller visst den är jättefin men om man åker med en båt ut en kvart så finns det helt underbara stränder :) ni måste åka till Phoda Island, tar ca 20 minuter med båt!

2010-09-10 @ 18:30:05
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: Pia(smilinggirls)

härligt det ser ut! Vill också resa utomlands! :)

2010-09-11 @ 16:17:47
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: N

ooh ser najs ut =)

2010-09-13 @ 13:10:06
URL: http://niris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0