Måndag 20 september

Tänkte slänga in ett inlägg innan ja ska dra iväg på träning. Är klar och såg att klockan inte var så mycket, så behövde inte åka än! Hur som heeeelst, har varit seg jävla måndag. Vaknade med huvudvärk och nu framåt slutet av dagen har den varit killing. Men den är bättre nu, käkade ipren när jag kom hem. Idag har väl det stora samtals ämnet varit politik. Har alltid hatat de förr, men tycker de är riktigt intressant nu har jag kommit på. Hur som helst vann Alliansen och de tyckte jag var bra. Är väl vad man kallar en liten moderat nu när man satt sig in i det. Stora diskutioner kring Sverigedemokraterna. Jag har inte ngt speciellt att säga. Är ingen Sverigedemokrat, men jag tycker inte folk ska hetsa så mycket. Vi är en demokrati och om nu SD har röstats in i Riksdagen får man väl acceptera det. Dom kommer ändå inte kunna slänga ut alla invandrare i hela Sverige.

Men nu ska jag åka. Hörs kanske lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0