Nu tar jag helg!

Hej på er, alllt braaaaaaaaaaa? med mig är de så bra det kan bli. Jobbade igår kväll och det fanns att göra. Klockan halv ett slutade jag och Maria. Så då åkte jag raka vägen hem och la mig. Sen ringde klockan kvart över sju imorse. För jag skulle jobba frulle och lite. Blev kvar till Halv ett och hjälpte till att servera ÅFF mat. Nu har jag helg! Ska bli sjuuuukt skönt att sova ut imorgon.

Kom precis hem efter att ha kört min lillebroder till sin vän i Vikingstaaaaad. Har lite taxiverksamhet idag. Ska även skjutsa Jessica sen för hon ska servera på ett kalajs! Sen ska ja köra hem henne inatt och tiden där emellen ska jag nog umgås med Marcus. Just nu sitter jag och äter och dricker cola som jag hitta i kylen!!! Men ska äta upp nu och sen ut och gå med Olle. Pussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0