Onsdag eftermiddag

Kom hem för några minuter sen. Höll på att avlida på sista lektionen, projekt och företagande. Så jävla tråkigt. Men vi kämpar på! Idag har jag inga planer alls, ganska skönt faktiskt om jag ska vara ärlig. Ska slappa, laga mat, plocka ordning på rummet och sånt där. Imorgon ska Jessica och jag nog åka in till stan. Men insåg just att vi har inte alls sååååå lång hål timme imorgon som vi trott. Bara från tio till halv ett. Är ju inte såå länge egentligen. Men men.

Här kommer min favvo låt just nu, älskar den! Alla har säkert hört den, eftersom den spelas överallt just nu. Snackar såklart om Katy Perry - Teenage dream. Jag blir verkligen glad av den. Och texten får mig att tänka på Marcus och bli helt nykär :) ♥  (haha låter som vi varit tsm i 50 år) 
Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Clara

guu va snygg blogg!

2010-09-29 @ 17:51:57
URL: http://herrsjoberg.blogg.se/
Postat av: LINA K

Gillar också den låten! =) Hon lyckas gång på gång!

2010-09-30 @ 00:27:10
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0