Söndag kväll

Ligger och underhåller mig själv undertiden Marcus sitter på toan. Han har gjort det i cirka en halv timme nu...helt seriöst. Men men. Vi ska snart se på Salt som han har laddat ner. Hur som helst. Idag har det gått i ett känns de som. Städade först som jag nämnde förut, gjorde mig iordning åkte och rösta med mamma och pappa. Hann bara byta om sen drog jag till Björs för lite fotboll. Så jävla spel sugen. Nästa vecka ska jag vara med. Bestämt mig nuuu. Sista matchen liksom. Hur som gick de si och så för björs idag. Typ inga avbytare. Elin hade ont i knät och Lina mådde inge bra (♥) Hatar att se när människor, speciellt kompisar är ledsna och inte mår bra. Blir liksom ledsen själv!

Imorgon är de måndag igen, de betyder sovmorgon till tolv och träning efter skolan. Härligt!! Nu ska vi se filmen strax. Godnatt!


SNYGG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0