Spontan tjej!



Var lite spontan när jag städat klart mitt rum, drog ner till Åtvid och handlade lite nödvändigheter plus hårfärg. Mitt hår har ljusnat så snabbt pga att jag var så ljus innan jag färgade det. Så min hårförlägning och mitt riktiga hår hade olika nyans. Men nu ska de nog vara samma igen! Vill inte ha brunt hår, utan rööööd/brunt jöö =) Fick även med mig en godispåse hem, hår inpackning eftersom min nästan är slut sen tamponger ;) haha!

Ikväll vart det lite spontant (igen) kräftskiva hos Johan med tha gäääng! Ska bli trevligt. Dock ska jag jobba imorgon, så måste ta de lugnt och inte vara ute för länge ;) Men nu måste jag tvätta ur färgen! Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0