Tisdag eftermiddag

Har precis varit ute och sprungit! Skulle laddat  upp ett inlägg innan jag stack, hade skrivit de och allt men råkade kryssa. Så jag ger bloggandet en ny chans nu. Har haft en dåligt humör dag idag. Har de lite rörigt i hjärnkontoret för tillfället. Känns som de är så sjukt mycket som händer framöver och jag måste fixa de ena och de andra. Blir riktigt stressad av det. Längtar så galet mycket till vi drar iväg till Thailand. Bara två månader kvar snart(!) . Kommer gå fort.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen äta lite med mor min. Efter de åker ja nog ner till min pöjk och tittar på Oc! ♥


Kommentarer
Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

:)

det är bara bra med mig med.

vad har du för dig just nu?

kram

2010-09-28 @ 18:04:37
URL: http://elinnjl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0