Godmorgon sunshine!

Nu är våren officiellt här asså! Så underbart väder och jag blir på så himla bra humör. Allt som var jobbigt känns plötsligt inte alls jobbigt. Igår var jag bara hemma och vände, sen åkte jag ner till Julia och va med henne och Linus. Vi käkade och sen gick vi ner till Bysjön och myste på en filt medan solen gick ner och drack ett par cider. Jätte mysigt, invigning av våren liksom! Imorse vart ja tvungen att åka hem redan vid halv elva för mamma skulle ha bilen till mormor & morfar. Så blev frukost i solen när jag kom hem, underbart! Nu sitter jag på mitt rum och ska plocka ordning lite innan ja ska gå ut. Kan ju fan inte sitta inne!

Planerna för dagen annars, ska ner till Julia igen vid tre och umgås! Får se vad vi hittar på för nått skoj :)
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0