Mot Stockholm igen!

Nu ska mamma och jag snart åka och hämta Jessica och sen bege oss mot Linköping och bussen. Har ätit och fikat hos farmor & farfar med alla. Trevlig söndag! Nu ska jag bara tagga kommande praktik vecka. Blir frukost/lunch hela veckan förutom fredag. Så vi får se vad vi hittar på när vi är lediga! Jag ska försöka hitta en studentklänning plus skor till balen. Sen ska vi nog på Bio och se Bieber Never say never igen! Så värt ♥

Så nu får ni tråkig blogg ett tag igen. Kommer hem inte nu på fredag, men fredagen efter det. Alltså den 15:e april. Då är de påsklov. Och då ska ja träffa mina vänner, saknar dom så sjukt! Sen ska jag festa!! Wööh :)
Hörs hörreni. Finns på mobilen oså :) Lova yah! ♥



Kommentarer
Postat av: MLI

nejnej jag är inte alls avis på dig som får bo i stockholm nu, det vore inte underbart alllllssssss!!!!!!!!!!! <3

2011-04-03 @ 17:17:51
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0