Natt!

Har haft en trevlig kväll med släkten, ätit gott, druckit gott och snackat skit. Eftersom de va 80 års fest och mest gamlingar där så hade typ alla dragit vid elva. Vi städade och vid kvart i tolv åkte vi hem. Jag hängde med Vickan, Johan & Johans flickvän Sara in till farmor och farfar och mucka med Olle. Han va helt galen när vi kom hem eftersom han varit själv hela kvällen. Sötis! Jag blev kvar där ett tag men vid kvart i ett ngn gång gick jag in. Har tvättat mina jobbar kläder som ska med tillbaka till Sthlm imorn, sen börjat packa om lite. Ska ta med mig så lite som möjligt upp igen, hehe!

Imorn ska ja sova UUUUUT. Sen ska ja hinna träffa Vickan, Johan, Sara, min faster & Micke innan dom drar hem. Sen ska mitt rum dammsugas. Allt detta ska göras innan klockan halv fyra. Då ska vi hämta Jessica & 16.25 går våran buss back to Sthlm! Har varit underbart att komma hem och ladda batterierna :)

Godnatt, skriver imorn innan vi åker ♥



Kommentarer
Postat av: MLI

jaa det förstår jag verkligen, den var jättehärlig :D kramar<3

2011-04-03 @ 02:28:13
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0