Stan med fina tjejer idag!

Hej där alla glada!

Kom hem från stan för en liten stund sen. Har tillbringat hela min eftermiddag där med Julia, Isabelle & Elin. Först gick vi några varv inne i stan, sen åkte vi ut till Ikano och kikade. Hade inte planerat att köpa något mera än lösnaglar, men jag fick med mig den ultimata jeansjackan. Rea på Cubus så den kosta bara 199:- och såg ut exakt som en sån ja letat efter. Ljust jeans och sliten, helt pörkeft! Så den fick bli min. Sen ett par basic tights och ett ljusare läppstift som Jennifer tipsa om förra veckan, haha! Hel nöjd! Nu är de bara lite beslutsångest om ja ska ha jackan imorn eller ej, hhhmmmm!

Ikväll skulle vi grillat här hemma, men tändvätskan var slut och vi orkar inte åka och köpa. Så vi får fixa kycklingen i ugnen. Men de funkar med! Sen ska jag bara slappa. Imorn kommer bli helt fullspäckad. Ska börja med att träna på Hälso med Julia vid 9. Sen ska jag hem och fixa allt inför kvällen och städa mitt rum. Sen tagga kvällen! Tror de kommer bli grymt :)

Men nu ska ja fixa mina naglar. Lägger upp bild på jackan och mina student grejer vi fick idag. Aaaaah, nu är de inte långt kvaaaar. Längtar till möss-påsättningsdagen och studentvecka och till att få springa ut och till allt!!! :D
Hörs senare ikväll, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0