Tisdag 26 april

Tjoooobree!

Slappar i min säng och diggar go musik och hoppas den ska kunna göra mig lite mindre sur. Kikade precis in på yr för att se vad de ska bli väder på lördag. Självjävlahelvetesklart ska de stå regn, varför? Det är den ända frågan jag har till dig Gud? Varför kan du aldrig samabreta med mig? Nu ändrar du denna prognos innan helgen, uppfattat!?

Förövrigt har jag varit i stan efter skolan. Köpt skor till balen, BH till balen och kläder till lördag. Vart inget avancerat. Men ja kan visa llite senare, håller på att ladda min kamera just nu. Ikväll hade ja tänkt att dra en spring tur igen, men ja har sån jävla träningsverk så jag skjuter upp de till imorn...trots att ja vet att de säkert är ännu värre imorn. Men men, det tar jag då!

Nu ska jag fortsätta be till Gud och sen ska jag göra något med mitt liv...
Hörs lite senare :)


Jävla Gud....bäst du börjar vara snäll mot mig.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0