Mer bilder från Sthlm

Planerar min morgon dag in i minsta detalj. Ett helvete att få allt att gå ihop när man bor ute i skogen. Busstider, hur man ska ta sig till bussen, har jag någon bil? ska jag cykla? när slutar du? när slutar jag? gitarrlektioner? TRÄNINGSPASS. Men nu tror jag att min morgondag ska gå ihop. Sovmorgon till 10 tiden, får bli cykel till och från buss. Sen hem och byta om, sen tillbaka till åtvid med buss, sen träna med julia, sen gå hem till marcus och slappa tills han slutat sina gitarrlektioner och sen förhoppningsvis hinna hänga lite! Jaaaråå, de ska nog fixa sig!

Har fortfarande inte kommit iväg på springrunda. De får bli lite senare. För nu ska ja byta om och sen åka upp till min granne och hälsa på Lotta (tjejen som fixa praktiken i Sthlm) som är hemma över helgen. Sen har hon en mobilladdare och lite som vi glömde där uppe, haha! Hoppas få se deras små lamm dom har med, wiiiii :D

Nu ska jag försöka koppla av lite....

Här kommer några bilder från sista dagrna i Sthlm jag glömt lägga över från kameran :)

Från våran middag vi blev bjudna på sista kvällen...


En av de godaste drinkarna ja druckit, SJUKT! Minns inte vad den hette. Men den smakade som Solero glassen, med en eftersmak av lite rökig whisky. De va alltså en whisk drink som till och med en whisly hatare som jag ÄLSKADE! åååh





Sista dagen i Sthlm, packåsnor! Men vi släpade skiten ända från Täby till jobbet till T-centralen, bakfulla ska tilläggas! JARRÅ.....



Här ska vi precis ge oss av mot T-centralen från jobbet, helt pigga...hahaha



restuarangen där vi jobbade de 4 veckorna :)





Sista bilderna är från när vi sitter på en asiatisk restaurang på T-centralen, övertrötta och väntar på bussen!
Kommer KANSKE upp en vääääldigt oseriös video från en kväll där uppe med...hm...om ja vågar. Har för mig de är lite Justin Bieber damp och Jessicas och min vanliga efterblivenhet. Ska fundera över det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0