17 augusti

Godmorgon däääär! Har ni sovit gott? Det har jag, när jag väl somnade iaf. Låg och tyckte jag hörde massa ljud och stressa upp mig själv och när jag var som mest uppstressad ramlade min affish jag har brevid sängen ner helt random så jag höll på att skita ner mig! Satte på teven direkt och tände lampan, sen låg jag och kollade på Big momas house 2 till klockan två. Då vågade jag stänga av teven, men jag sov med lampan tänd....fegis :$ Haha!

Nu har jag precis ätit brakfrukost med omelett, bacon, macka, juice & kaffe. Känner att frukost har blivit min grej! Fick även veta på morgonen att de inte blir något Rixfm på fredag ska istället jobba 15-21, så det blir lite tight. Men de känns helt okej ändå. Jag vill finnas tillgänglig nu om jag behövs och sen när jag får lönen kommer jag tacka mig själv, jag vet det! Känns så bra när man har nått att spara till och se fram emot, då gör de inget att jobba. Man ser bara pengarna! Men men. Idag ska jag slappa nu en stund på förmiddagen och sen í eftermiddag ska jag åka ner till Marcus och va med honom och sova där. Får se vad vi hittar på!

Men vi hörs hörreni. ♥


Den här jackan har jag stora funderingar på att införskaffa mig i September. Är ute efter en ny skinnjacka i denna modell så varför inte slå på stort!? Den kostar cirka 2000:- men nu när jag jobbar och har pengar är jag så sugen på att köpa den. Den är ju så snyggggg med!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0