baby i'm home

Rubriken is sooo truuue! Är på hemmaplan igen efter 5 veckor boende i Kaggebo och det känns helt underbart! 8350 kronor rikare och på väldigt bra humör! Har inte gjort ett skit mera än att sitta framför datorn sen jag kom hem. Har inte kunnat slita mig, har funnits så jäkla mycket att kika på, ligger efter en hel del, haha! Hoppas allt är fint med eeer och tack alla fina som gratta mig på min födelsedag i tisdags, pusspusspuss på er! Nu ska jag börja blogga normalt och roligt igen, promise! Har en hel veckas ledighet nu innan jag börjar jobba på Villan nästa lördag. Ska shoppa(!!!!!!!), träffa mina vänner (säg till om vi ska ses!!) och feeeesta :) Wihooo, så fint!

Ikväll ska familjen iväg och jag ska vara själv hemma, får se om Marcus dyker upp annars dör jag inte av att vara själv. Riktigt skönt faktiskt! Men jag har en överfull väska här brevid mig som är proppad och bara väntar på att packas upp. Har även ett rum som har stått tomt i stortsätt hela sommaren och det resulterar i damm överallt. Så jag tror jag ska ta tag i det och storstäda, byta lakan och bara börja om på ruta ett nu så jag kan njuta av ledigheten i veckan. Men jag skriver kanske lite sen, har dock inte så himla mycket bilder att visa för jag har inte tagit en ända bild sen jag var hemma sist, haha! Sjukt! Men har helt glömt bort. Men vi hörs nog sen, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0