Best western bay Ao nang

Kikar på lite bilder från hotellet vi ska bo på så tänkte slänga upp några här så ni med fick se! Ligger alltså i samma turist ort som vi var förra året, Ao nang ♥ och jag tror till och med jag vet vart de ligger! Ser iaf fint ut och jag tror de kommer duga gott och väl åt oss. Flyger från Arlanda den 7 december klockan 21.30, känns som de kommer bli perfekt tid att flyga, förhoppningsvis kan man somna på planet då(!!) det gick bara inte förra året. Tror de var pga att man var så uppspelt av vad man skulle få se och sen min flygrädsla med ;) Hem flyger vi iaf 22 december klockan 16.20 thailändsk tid, (dvs 11.20 svensk tid) och ska inte mellanlanda. TACK FÖR DET(!!!) Förra året var jag så otroligt nära på att bli psykfall. Fick ångest i planet för jag visste att jag skulle bli tvungen att lyfta och landa två gånger, som är det värsta jag vet. Men iår åker vi direkt både dit och hem, underbart! 10h & 50 min i flyg dit och 11h & 50min på hemvägen.

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0