Godmorgon på er!

Jag sitter med Marcus i köket och vi nördar vid varsin dator! Idag har vårat nyttiga liv börjat och jag känner mig jävligt pepp! Vi har ätit omelett med grönsaker i, knäckebröd och fil med massa frön till frulle. Riktigt gott! Nu ska bara gymkortet införskaffas och sen blir de intervall och löpning hemma! Ska bli sjuukt skönt att komma igång med träning igen. Jag har varit som en fet ko hela sommaren, har inte rört mig ett skit. Har aldrig orkat efter jobbet när jag var i Kaggebo och sen jag kom hem har det inte blivit av. Vi ska till och med dricka mindre alkohol nu. Bara någon gång i månaden och helst inte öl och massa sliskiga drinkar. Vi får se hur detta går! :D

Just nu sitter jag och tittar på en massa bikinis på Style by tyra och fjäder extentions. Ska tycka hem lite sånt tror jag! Men är jätte osäker på vilken bikini jag vill ha, finns så många fina! Ska fundera lite och så får vi se vilken de blir. Vill ha en ny till Thailand och det är bäst att köpa nu, för i höst/vinter finns de ju typ inte ett skit! Jag letar även efter såna här Acne pistol boots, hittar inte på nätet! Jag vill inte ha svarta, utan tan färgade, så sjukt snyggt! Dröm skor i höst! Vi får se om jag kan hitta dom inne i stan om jag tar ett varv i veckan :)

Nu ska jag fortsätta kika på bikinis, puss!




Den här sista vill jag ha mest!! Men den finns inte i min stolek just nu, hoppas de kommer in!


Fint? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0