Hej där!

Mår ni braaa? Jag mår fin fint! Känns som den här dagen varit jätte lång bara för jag gick upp så tidigt. Känns som klockan är mycke mera än tio i två! Men det är väldans skönt. Igår var vi hos Fia i Norrköping och partajja. Det var kul, men lite tråkigt att vi var tvugna att åka hem rätt skapligt eftersom jag skulle upp tidigt och jobba imorse så vi kunde inte hänga med ut. Men det får bli en annan gång! Skulle ta tåget tillbaka till stan vid 00.01, men i ren jävla efterblivenhet missade vi det. Satt på perrongen med tåget bakom oss i 10 minuter men fattade inte att det var de som vi skulle gå på. För på ena sidan stod det 00.01 Mjölby-Tranås och andra sidan som vi satt på 01.01Linköping-Mjölby, men vi kopplade inte de olika tiderna utan såg bara Linköping så vi stod på andra sidan och väntade. Sen i sista sekunden kom vi på att "ahaaa, de är nog det där tåget vi ska med" men då hade det redan börjat åka, well done! Robin fick komma och hämta oss i Norrköping ist, så vi var hemma hos Marcus vid två och då somnade jag buuums! Sen ringde klockan 06.20 imorse och jag var faktiskt förvånad att jag inte var mera trött! Kom upp riktigt enkelt och cyklade till Villan i en jäkla fart. Så jobbade jag frukost och idag var de bara 3 gäster så de va inte så mycke att göra. Dom hade ätit, jag diskat, dukat inför kvällens bröllop och rullat lite bestick rullar till tio och då kom Hanna så då fick jag gå hem. Slappt! Imorn ska jag med jobba men då börjar jag halv tio, skönt :)

Lekte lite med Marcus när jag slutat och nu har jag varit hemma i någon timme. Har hunnit äta hos Farmor & farfar och sen gått en sväng med Olle. Resten av kvällen ska jag bara slappa! Hade en tanke om Keep it loud ikväll, men jag orkar inte! Vart sent igår och en kväll till som blir sen och sen jobb efter orkar jag nog inte!
Meeen, vi hörs senare! Puss ♥


Alltid lika kul att sitta vid denna dator och hitta alla gamla fjortis bilder, dessa är kanske från 06/07 när jag gick i 8:an! haha




dessa bilder vet jag att ja tyckte va snygga...DÅ! man ba: eeeeeh!?!?!?!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0