Mooorning!

Sitter och slappar här hemma med Marcus! Han kom hit igår kväll så vi gjorde väl inget speciellt. Kikade på tv, han nörda spel på min mobil och jag nörda lite The sims sen la vi oss rätt skapligt! Imorse drog vi oss längee och vid elva gick vi upp och fixade massa frukost, omelett, rostade mackor och kantarellstuvning som vi åt framför en action film som gick på tv! Nu ska vi nog snart dra oss ner mot Åtvid. Jag ska börja jobba vid fem och sen jobba hela kvällen, ska bli kul faktiskt :)

Känns som min blogg är lite små tråkig, men har inget roligt att skriva om. Får se om de händer nått kul i veckan :) Jaja, kanske skriver innan jag drar! Men jag tror inte det. Så vi hörs ikväll/natt när jag jobbat klart! :) ♥

Om man nu inte ska vara så bökig så har Marcus och jag stått ut med varandra i 3 år idag! Rätt coolt ändå ♥


haha från 08 kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0