Morninggg!

Jag ligger i sängen och drar mig under det varma täcket, gud så skönt! Vaknade för en halv timme sen och ska snart gå ner och göra frulle, magen kurrar! Skulle jobbat idag egentligen, men konferensen blev inställd. Så jag kör torsdag-fredag istället. Idag hade ja eventuellt tänkt åka till stan, men jag skippar det! Skjuter upp de till helgen. Blir så himla stressigt, för vid fyra ska jag möta Julia vid gymmet och buss jävlarna är så jobbiga och går typ aldrig längre. Lördag innan sköna gröna grebo tror jag att de blir en vända!

Så nu ska jag slappa, gå ut med Olle och så innan jag ska ta bussen ner till åtvid för gym och sova hos Marcus :) ♥


Uanför mitt fönster just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0