Partyyy time

Nu är jag klar och ska snart åka ut till bussen och sen vidare till stan för att ta pendeln till Norrköping! Ska bli sjuuukt kul att få träffa Fia igen, har inte sätt varandra sen studenten! Sjukt ju.

Sen inatt sover jag hos Marcus för imorn bitti klockan halv sju(!!!!!!!) ska jag upp och jobba frulle på Villan. Men det ska bli kul, de är alltid mysigt att gå där på morgonen ska jag erkänna och så ska de bli kul att träffa Hanna, men "arbetsgivare" eller vad man säger, för hon är så himla bra! :)

Såhär ser jag ut idag, dock har jag börjat överväga om ja ska byta till skinn jacka....hmmmm! Vi får se :) Hoppas ni får en härlig fredag kväll ♥

Alla ni som känner mig och tycker jag borde ha era nummer skicka sms tillllll mig, 0762676722! Har typ inga nummer kvar...




Kommentarer
Postat av: EMELIE

jättefin klänning! :) kram<3

2011-08-12 @ 18:08:28
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0