Presenter

Jag har inte sagt eller visat typ något av det jag fick i födelsedags present! Så här kommer en liten bild på ett par saker. Men har väl inte riktigt fått med allt. Fick pengar, massa presentkort, tre böcker av min moster (två däckare och sen en mera rolig bok), sen ska jag få köpa mig en mobil som jag vill ha, vilket kanske blir imorn och det lutar mot en xperia arc. Men ska fundera under natten! Leila boken "A piece of cake" är egentligen sen student present. Det var nämligen så att min moster köpte en stor kokbok till mig men sen visade det sig att exakt samma bok fick jag från skolan när dom delade ut "pris" till alla elever i varje klass som utmärkt sig lite extra och fått bra studie resultat. Så då köpte hon denna, skit bra! Älskaaarrrr Leila och den är sjukt fint gjord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0