Söndag kväll

Sitter ny duschad, len och ren i sängen! Mysigt :) Stack ut och sprang när Marcus åkt hem runt halv åtta. Vi har bara degat heeela dagen framför teven, är nog stora sitt hål i soffan nu, haha! Men antar att de är ok att vara slö såhär dagen efter! Gick hur som helst mycke bättre att springa idag, bara man kommer in i ett visst tempo och får igång andningen, skönt! Så resultatet efter min första nyttiga vecka är iaf 2 kilon tappade. Äter ingen potatis, ris, pasta, ljust bröd eller sötsaker och de funkar skit bra. De finns ju massa man kan hitta på till typ köttet istället för potatis! Iaf om man gillar typ alla grönsaker som jag gör. Kul när de blir resultat iaf :)

Nu är jag jätte hungrig så jag ska gå ner och fixa till lite kvällsmat. Får se vad jag kan hitta på. Är sjukt sugen på räkor, så ska se om vi har det. Asså jag älskar räkor, skulle kunna leva på det, helt fantastiskt gott :) Resten av kvällen blir de hur som helst One tree hill och tagga inför kommande vecka. Ska jobba alla dagar utan tisdag och lördag som de ser ut nu. Kul & fint med löningen sen :)

Puss på er!




Lite bilder när jag kom tillbaka efter löpningen, helt underbar känsla när man slänger sig på gräset och har sprungit klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0