Träning + städning

Heellloooo there! Gud så duktig jag varit idag. Ligger faktiskt redan ner bäddad i min säng och bara njuter av livet. Seriöst, allt är så underbart just nu. Love my life! Det måste vara den bästa känslan eller vad? Helt underbart är det! Och idag började mitt "nya liv" och de känns också så sjukt bra! Iallafall, lekte med älskling till klockan 4, då åkte jag hem med pappa och det första jag gjorde var att ge mig ut och springa när jag kom hem. OMFG, det märks att jag inte har tränat på hela sommaren för dte var så sjuukt jobbigt. Fick tvinga mig själv sista biten. När jag lyckats få tillbaka andan efter spring turen körde jag lite styrka på baksidan av huset. Nu ska jag få tillbaka min hyffsade fysik igen som faktiskt fanns där en gång i tiden...

Efter en kall dusch började jag storstäda mitt äckliga rum. Fyyy! Det var så dammigt och äckligt. Men nu är det fräscht över allt och det luktar mycket gotttt! Så nu kommer jag nog sova som en prinsessa här. Är helt slut redan nu och skulle nog kunna somna nu på en gång. Men de känns lite tidigt, så jag ska börja titta på underbara OTH säsong 2 nu som jag ladda ner hos Marcus idag (hans internet är snabbare än vårat) . Så nu vet ni vad jag gör idag. Ha en skön kväll, så hörs vi imorn ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0