11 december - Thailand

Tjooo! Fan va grym updaterare jag är ändå här nerifrån Thailand. Men de är rätt soft för Macke har sin dator med sig och vi har gratis Wifi på hotellet, så på eftermiddagen såhär passar lite surfning pörfekt! Håller man koll på vad som händer hemma med.
Igår hade vi underbart väder, lite moln då och då men de är bara skönt. Vi skulle åkt till Phra nang med Anna hade bränt sig så mycke första dagen så hon vågade inte åka ut så då gjorde inte vi heller de. Utan vi har hängt hos Pensee (en dam som vi lärt känna lite här nere) vi får gratis frukt och öl, cider och vatten av henne och så är dom bara så himla snälla!!! Vi tog en varsin massage innan vi gick hem idag hos henne och då började det regna så Pensee fixade så vi fick skjuts hem till hotellet, så jävla gulliga asså!! Hur som helst så ville jag, Anna, Macke & Victor inte gå och lägga oss och sova när vi kom hem (som vi har gjort alla andra eftermiddagar) för man blir så sjuuukt trött på kvällen då. Så vi har hängt i poolen...trots att de regna. Men de va mysigt! Sen badade vi lite i jacuzin som finns på hotellet. Nu ligger jag här nyduchad och vi ska väl lira kort, äta chips och dricka breezer, singha & grogg på ballkongen en stund innan vi ska dra ut och käka, de är standard här nere ;) Aaah vad jag älskar Thailaaaaaand! Ikväll ska jag shoppa som fan och pruta, fett! Och sen imorn ska vi ge oss ut till Phra nang eller Poda, längtaaaaar.
Hoppas ni har de bra hemma, puss på er....kort time nu! (Bilder kommer när jag orkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0