17 december

Hej pa er! Mackes laddare till datorn har (ofcourseeee) gatt sonder. Bra tajming...! De e darfor som jag inte skrivit. Men jag ville bara tala om laget for er. Sitter vid hotell datorn nu, men de ar sa javla jobbigt for de finns inte a a & o. Sen ar de massa Thailandska tecken over allt...man ba eeeh? Jag aker hem pa torsdag kvall har ifran. Sa jag landar i Sverige vid tolv pa natten svensk tid. Sa pa fredag ska ni fa en massa bilder!

Men vi har de jatte bra har nere. Igar regnade hela dagen...sa de va javligt sugit. Vi spela kort och va pa hotellet typ hela dagen sa pa slutet av dagen holl jag pa att klattra pa vaggarna av rastloshet. PISS trakigt! Men idag har de varit battre vader igen och jag har brant mig i fejjan sa de bara hettar nu. Imorn ska vi aka ut pa havet. Vi ska aka en segelbat till Maya bay, Bamboo island och massa andra paradis oar. Sen ska vi sluta dagen med att fa se den vackra solnedgangen fran baten. Ska bli sjukt kul! Och vadret ska tydligen bli toppen :D Ska bli underbart att antligen fa se hur Phi phi ser ut. Har velat de sa lange nu! Allt ar verkligen billigt har nere, men denna kryssning va inte jatte billig, men forhoppningsvis far vi en helt grym dag. Langtar! Men ni far ha de bra och se till att fixa sno till torsdag nar jag landar forhelvete!!! Haha. Puss pa er, hors pa torsdagnatt eller fredag ♥

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hahahha den bilden är fin!! :D <3

2011-12-18 @ 20:50:13
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0