25 december - Juldagen

Hallå på er!

Jag vaknade för någon halv timme sen så de va riktigt skönt att kunna sova så pass länge idag. Igår var jag så trött att jag gick hem vid tio och la mig. Dock var de inte bara pga av trötthet. Jag vet inte om jag kan ha fått i mig något skit i Thailand för min mage mår inte bra! Jag mår inte illa så det är jävligt skönt. Men jag har haft sån frukstansvärd magknips sen igår efter vi ätit julbord. Trodde ju såklart det var för jag ätit för mycket men när de inte gick över så insåg jag att de måste va nått annat. Har även behov av att ränna på toaletter hyffsat ofta...jätte kul! Har iaf kunnat sova bra inatt även om jag vaknat till flera gånger när de hugger till av smärta i magen. Jag är glad så länge jag inte mår illa och kräks, de vore inte så skoj!

Idag ska vi åka till min mormor & morfar och fira jul med mammas sida...enligt tradition! De ska bli jätte skoj! Så jag hoppas inte min dumma mage förstör något. Vi ska åka om cirka 1,5 timme så ja tänkte gå ner och kasta mig i duschen och äta lite frukost! Ska dricka te för jag har för mig att de är bra för onda magar? Har ni nått mera tips?

Hoppas ni får en bra dag, hörs kanske på nått mobil inlägg senare. Puss på er!


Jag igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0