3 december

Tjaaaaaaaaaaaaa! Nu är jag back. Känns helt plötsligt som jag har massa att skriva efter att bara ha varit borta en dag, haha! Knasigt :) Nu sitter jag i sängen i min Onepiece som kom igår, guh så mysig! Men jag överväger om den kommer vara liiiite för varm att ha på planet till Thailand, iallafall när vi går av planet där. Kommer ju döööööö! Förra året höll ja på att bryta ihop i leggings och linne. Men gosig är den! Julbordet igår gick kalas, mycket att göra och fullt ös, men de är bara skoj! Kom hem vid strax efter ett och då fick jag mig en rejääääl överraskning, men kan inte skriva om den nu för endel andra ska tydligen fån smaka av den senare idag, haha!

Nu ska jag göra mig iordning och dra på julmarknad i Löfstadslott med mamma och hennes polare! Sen blire bara att åka hem och svida om för feting party! Gruvan har ny premiär som Natt & bar idag så de lär nog bli fett med ös! Ser ut som dom byggt om riktigt coolt med. Så hörs senare idag, puss!


min nya fina, den är dock lite mörkblåare än vad bilden ser ut! Tog i stolek L så den är fettt stor, måste vika upp benen, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0