30 december

Tja på er! Allt bra eller? Här är allt fiiiiiint. Snö, 5 minus och klarblå himmel. Precis som de ska vara på vintern om ni frågar mig :) Vi vaknade iallafall klockan 9 av Linus alarm. Jag, Macke, Linus och Julia har sovit i två 90 sängar inatt. Så för att få plats har vi legat på bredden i dom. Haha fötterna ha stuckit ut, men vi slapp iallafall ligga på varandra precis! Hur som helst efter frukost och en massa bök för att fixa något liftkort så kom nog Julia och jag upp i backen vid tolv. Så åkte vi till tre och nu är vi hemma och har ätit nudlar. Vilar upp oss med godis och så medan vi väntar på att Marcus och Linus ska sluta jobba för då ska vi dra ut i backen och åka på kvällsåkningen!
Är så himla skönt att vara här och de känns så bra att vi ska fira nyår här imorn! Vi är bara 6 stycken men jag tror vi kommer få skojjigttt som fan! Nu känns bara skönt o slippa åtvid! Men ni får ha de så bra, vi hörs ♥
Haha från Thailand...funka inte att lägga in mina mobil bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0