Cubus



Skjorta från rean för 150 kronor! Har letat efter en fin bra skjorta i ungefär dessa färger länge, jätte skön är den! Hade även velat ha en jeans skjorta...har letat efter de as länge nu men hittar ingen bra. Finns en på chicy.se som är så himla fin! Den har skinn detaljer också, så jag funderar på att klicka hem den i januari när nästa lön kommer, hoppas den finns kvar där då!


Hittade även denna sköna tröja för 100 kronor på rean! Köpte den i XL så den är lite stor för jag vill kunna ha den till ett par tights också. Fick även med mig ett par svarta jeans leggings, dock inte på rean. Men dom orkar jag inte fota nu för jag tror ni vet på ett ungefär hur såna ser ut. Ska främst ha dom när jag jobbar!

Mera av mina köp kommer imöra :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0